Cég leírása
Az Audi Hungaria újonnan alakult leányvállalata az AUDI HUNGARIA AHEAD Kft., mely Shared Service tevékenységet végez. Megbízásaink konszernen belül érkeznek, vagyis ügyfeleinket nemzetközi szinten szolgáljuk ki, akár Németországtól Mexikóig. Shared Service területünkön közel 200 fős csapatunk több mint 20 különböző szolgáltatást nyújt a konszern több mint 50 telephelyére. Tevékenységi körünk az IT Security-tól SAP- illetve non-SAP alkalmazások üzemeltetésén át a SW-fejlesztés témakörig terjed. Megbízóink szívesen dolgoznak velünk közösen meghatározott területeken, meghatározott szerepekkel.
Felelősségünk kiterjed az alkalmazások tervezésétől a teljes életciklusán át a szállításáig és a tanácsadásáig. A fejlesztésen kívül a termelési rendszerek frissítését is támogatjuk, valamint a rendkívüli hibák esetén a hibák elhárítását is biztosítjuk az üzemeltetési terület számára.
Célunk, hogy ezen utat megerősítsük és tovább építsük! Ambiciózus terveink megvalósításához keresünk a jövőben új kollégákat számos érdekes, szakmai kihívással teli pozícióra!
Állás leírása
Egy az egész Volkswagen konszern által használt kritikus rendszer üzemeltetése ITIL módszertan alapján:
- IT jegykezelő rendszerben érkező új kérelmek feldolgozása (Service Request Management)
- Magas és alacsony prioritású hibák elhárítása (Incident Management)
- Hibákkal kapcsolatos analízisek elvégzése, dokumentálása (Problem Management)
- Előre tervezett karbantartások és installációk előkészítése és végrehajtása akár vasár- és ünnepnapokon is (Change Management, Release Management)
- ITIL folyamatok koordinációja
- Új funkciók tesztelésében való aktív részvétel
- Folyamatos, az ismereteket naprakészen tartó tudásmenedzsment egy dinamikus és összetartó csapatban
- Kapcsolattartás külföldi és magyar megbízókkal, üzemeltető csoportokkal, felhasználók megbízottjaival
A területről készített bemutatkozó videó itt elérhető: https://youtu.be/Mhcn8_vh6uE
Képzettség
- Felsőfokú informatikai végzettség
- Aktív középfokú német és angol nyelvtudás írásban és szóban is - napi kapcsolattartás az ügyfeleinkkel
- IT üzemeltetési területen releváns szakmai tapasztalat
- ITIL módszertan ismerete és gyakorlati alkalmazása vagy az autógyártás különböző szakaszainak, folyamatainak, valamint a gyártásban használt alkalmazások ismerete
- Nyitottság a szolgáltatás ellátásához szükséges ismerek elsajátítására
- Nyitottság új rendszerek, eszközök megismerésére
Továbbá előnyt jelent:
- SQL ismeretek (MS-SQL, Oracle, Cassandra)
- Alapvető message kommunikációs ismeretek
- Monitoring és logelemző rendszerekkel kapcsolatos tapasztalatok (Splunk, Kibana, Grafa)
- Windows Active Directory ismeretek, valamint Usermanagement tapasztalat
- Mainframe, batchjob, JCL tapaszlat
Fontosak a következő személyes tulajdonságok a pozíció betöltéséhez:
- Önállóság, kezdeményezőkészség
- Kiváló kommunikáció készség
- Kiváló problémafelismerő- és megoldó készség
- Ügyfélorientált szemléletmód
További információk
A kiírással kapcsolatos kérdéseidet Károlyiné Perge Anita válaszolja meg a következő telefonszámon: +36 30 767 9031.
Vállalatunk körültekintően összeállított többpilléres juttatási csomagjával és széleskörű béren kívüli juttatásaival támogatja munkavállalóit.
Az Audi Hungariánál elismerjük munkatársaink hűségét és kemény munkáját, így a kiemelkedő alapbéren felül számos juttatást kínálunk nekik és családjuknak. A havi juttatási csomagon túl minden évben lehetőséget biztosítunk béren kívüli juttatások igénybevételére. Ilyen például többek között a SZÉP-kártya, a munkahelyi étkeztetés támogatása, továbbá az egészségpénztári befizetés és az önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás támogatása. A munkaviszonyban töltött időt jubileumi és lojalitási bónusszal jutalmazzuk.
Csatlakozz hozzánk, és légy része egy támogató csapatnak és az Audi Hungaria sikereinek!
Az Audi Hungaria azonos esélyt kínál mindenkinek. Számunkra az egyéniség érték, így aktívan támogatjuk a sokféleség vállalatba történő integrálását és nagy hangsúlyt fektetünk egy befogadó és támogató környezet megteremtésére.